fra den

Ryd
Fortryd rydning

Send indkøbslisten som

Udfyld venligst dit navn.
Angiv venligst en gyldig e-mail adresse.
Angiv venligst et gyldigt telefon nummer.
Send
Indkøbslisten vil blive modtaget indenfor kort tid.

Log ind til indkøbslisten

Opret ny bruger

Vi har sendt dig en e-mail med et link.
Før du kan logge ind, skal du bekræfte din oprettelse ved at klikke på linket i e-mailen.
Log ind

Opret bruger til indkøbslisten

Opret ny bruger

Netto udvider butikken, Tårnby Torv 11, Kastrup!

Pressemeddelelse - 26. februar 2013

Netto udvider butikken, Tårnby Torv 11, Kastrup!

Der er stor åbningsfest, når Netto på Tårnby Torv 11 i Kastrup genåbner efter en større udvidelse og gennemgribende renovering.

Butikken går fra 530 m2 i salgsareal til 974 m2. Der er ligeledes gode parkeringsfaciliteter og tilkørselsforhold til Netto i Kastrup, idet der er ca. 60 p-pladser i forbindelse med butikken.

Den nye butik vil fremstå mere lys og rummelig end tidligere med bl.a. en ny stor og indbydende frugt og grønt afdeling.

Det er butikschef, Thomas Schou Christiansen på 34 år, der står i spidsen for butikken. Thomas begyndte sin Netto-karriere i 1996 som servicemedarbejder i Netto på Middelgrundsvej på Amager. Herefter var Thomas rundt i flere forskellige Netto-butikker på Amager. I 2001 kom han til Netto på Emdrupvej, hvor han blev udnævnt til butikschef. Så gik turen til Netto i Dragør og efter 10 år blev han tilbudt Netto på Tårnby Torv, så det er en erfaren butikschef, der nu for tredje gang skal genåbne en butik.

Thomas ser frem til den ekstra plads, han nu får i butikken, og er sikker på det bliver et kæmpe hit hos alle kunderne. Thomas fremhæver, at han er stolt over personalet i butikken, som alle vil være at finde når Netto åbner igen. ”Det er et rigtigt godt team, og vi glæder os alle til at byde kunderne velkommen og vise dem den flotte butik”, afslutter han.

På åbningsdagen tirsdag den 19. marts holder Netto på Tårnby Torv åbent kl. 8-22
På selve åbningsdagen, tirsdag den 19. marts, spiller Nettos jazz-orkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og rundstykker udenfor til de morgenfriske. Hele dagen vil der være lækre smagsprøver og mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto, Tårnby Torv 11, Kastrup, er:
Alle ugens dage kl. 8–22 – også lørdag og søndag!

Yderligere oplysninger fås hos udviklingschef, Carsten Hadsbjerg, på telefon nr. 43 56 88 22.

Dansk Supermarked • Netto A/S • Mimersvej 1 • DK-4600 Køge • CVR 35 95 47 16 • E-mail: kundeservice@netto.dk • Tlf. 87 78 78 22